• قوانین بازگرداندن کالا

     

تمامی کالا های ارائه شده در  وبسایت ایزی هاردور، پلمپ بوده و در صورت تمایل به مرجوع کردن آن کالا، با توجه به افت قیمت کالای اوپن باکس و با توجه به نوع محصول، 20 الی 30 درصد از ارزش پرداخت شده برای کالا کسر می شود.البته توجه داشته باشید که این قابلیت همواره میسر نیست و ممکن است درخواست مرجوع کردن کالای سالم شما، رد شود.
شایان ذکر است امکان مرجوع کردن کالا تنها تا 7 روز بعد از دریافت کالا توسط مشتری ممکن است و در صورتی که از 7 روز بگذرد، این امکان از بین می رود.
تمامی کالا های ارائه شده در ایزی هاردور، همراه با پلمپ رسمی محصول و به اضافه پلمپ اختصاصی ایزی هاردور(پلمپ VOID که حتی در صورت جدا کردن آن، اثر آن به جا می ماند) ارائه میگردند. لذا محصولی که مشتری مرجوع میکند(چه سالم باشد و چه معیوب) باید دارای اثر پلمپ ایزی هاردور باشد(اثر پلمپ حتی بعد از باز کردن نیز به جا می ماند)
کالای مرجوع شده توسط کارشناسان ایزی هاردور مورد بررسی قرار میگیرد و این فرایند ممکن است 1 الی 3 روز کاری زمان ببرد.
در صورت معیوب و شامل تعویض بودن کالای مرجوع شده توسط مشتری، هزینه ارسال کالا بر عهده ایزی هاردور می باشد.
همچنین امکان تعویض کالای مرجوع شده توسط مشتری با کالایی دیگر در سایت وجود دارد اما با توجه به اینکه مشتری کالا را از حالت پلمپ خارج نموده است، 20 الی 30 درصد(با توجه به نوع کالا) از قیمت کالای مرجوعی کم می شود و مابه تفاوت کالا تسویه خواهد شد.(این قابلیت همواره میسر نیست و ممکن است درخواست تعویض رد شود)

  • قوانین استفاده از مهلت تست

    ایراد های ظاهری ، اثر ضربه فیزیکی و شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در اثر استفاده و یا نصب غیرصحیح کاربر ایجاد شده است، شامل مهلت تست نمی شوند.

اجناسی که دارای نقص فنی می باشند باید حداکثر تا 7 روز بعد از دریافت کالا وضعیتشان به پشتیبانی وبسایت اطلاع داده شود تا شامل خدمات مهلت تست شوند.
در صورت احراز وجود عیب در کالا و تایید عیب ذاتی(عیب کالا نباید توسط مصرف کننده یا در اثر فرایند های حمل و نقل به وجود آمده باشد) توسط کارشناسان ایزی هاردور، در صورت وجود نمونه مشابه در فروشگاه، تعویض خواهد شد.(اولویت با تعویض است نه با استرداد و لغو سفارش) در صورت عدم وجود نمونه مشابه،ایزی هاردور مقدار وجهی که مشتری جهت خرید کالا پرداخت کرده است را به همان کارتی که از آن پرداخت انجام شده است انتقال خواهد داد. 
در صورتی که کالا ضربه فیزیکی دیده باشد یا در اثر استفاده نادرست و غیرصحیح(استخراج ارز دیجیتال با محصول،مهلت تست کالا را از بین می برد) خراب شده باشد، شامل مهلت تست یا گارانتی نمی شود.
لازم به ذکر است اگر کالا در فرایند حمل و نقل به سمت مشتری یا حین برگشت کالا به سمت فروشگاه دچار ضربه فیزیکی یا فروفتگی یا … شود، شامل مهلت تست نمی شود.
سی پی یو(پردازنده) ها شامل مهلت تست نمی شوند. همچنین کارت های گرافیکی به علت پروسه ماینینگ(استخراج رمز ارز) شامل مهلت تست نمی شوند.
مانیتور های ارائه شده، در صورت وجود پیکسل سوخته تا سقف 4 عدد، بی عیب تلقی میشوند. در صورت وجود 5 عدد پیکسل یا بیشتر، شامل تعویض و یا مرجوعی(در صورت عدم وجود نمونه مشابه در فروشگاه) می شوند.
کالا هایی که دارای گارانتی هستند، شامل مهلت تست نمی شوند و عملیات تعویض یا تعمیر باید با شرکت گارانتی کننده در میان گذاشته شود.
شایان ذکر است که استفاده از خدمات مهلت تست یا گارانتی ایزی هاردور صرفا با ارائه فاکتور فروش(با مهر فروشگاه) میسر می باشد. ایزی هاردور همراه کالای شما فاکتور مهر شده ارسال میکند و به استناد آن به شما خدمات پس از فروش(درصورت وجود برای آن کالا) خواهد داد. در صورت عدم دریافت فاکتور مهر شده همراه با کالای خریداری شده، امکان صدور آن حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش وجود دارد و بعد از 24 ساعت امکان صدور فاکتور ممهور از بین میرود.

  • کالا های داری گارانتی آکتینا

      جهت اطلاع و استفاده از شرایط و ضوابط گارانتی آکتینا سرویس، به وبسایت آکتینا به آدرس https://Actina.ir مراجعه فرمائید.

-آخرین ویرایش شرایط گارانتی: چهارشنبه – ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ راس ساعت 06:28:10 PM توسط مدیریت EZ Hardware