سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند، از طریق تیپاکس ارسال خواهند شد و امکان ارسال از طریق هیچ سرویس حمل و نقل دیگری میسر نمیباشد، لذا قبل از ثبت سفارش، از وجود شعبه و نمایندگی تیپاکس در شهر خود مطمئن شوید. جهت اطمینان از وجود تیپاکس در شهر شما، میتوانید اینجا کلیک کنید. در صورت عدم وجود تیپاکس در شهر مقصد، عواقب بر عهده مشتری خواهد بود.

     جهت ثبت سفارش به صورت پرداخت در محل، لازم است که شماره همراه گیرنده و کارت بانکی که از آن پرداخت انجام میشود به نام شخص گیرنده باشند. در صورت عدم تطابق مالکیت کارت بانکی،شماره تلفن گیرنده یا آدرس، عواقب بر عهده مشتری خواهد بود.

     سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند، نیازمند پرداخت 1.5 درصد از مجموع ارزش کالا(های) خریداری شده(یعنی اگر محصول خریداری شده یک میلیون تومان باشد، پانزده هزار تومان پرداخت خواهید کرد) به عنوان کارمزد می باشند. لازم به ذکر است این مبلغ به 2 دلیل دریافت خواهد شد:
1- اطمینان مجموعه ایزی هاردور از فیک نبودن سفارش شما: بعضی همکاران و رقیب های ایزی هاردور جهت صدمه زدن به فروشگاه، سفارش های فیک ثبت می کردند که به برگشت مرسوله و زیان مالی منتهی میشد.
2- با توجه به طولانی شدن روند تسویه ما با شرکت تیپاکس و نوسانات ارز، مبلغ 1.5 درصد از سفارش شما به عنوان جبران سرمایه ایزی هاردور خواهد بود.
لطفا توجه داشته باشید کارمزد پرداختی، با هزینه پرداخت شده در محل ربطی ندارد و همچنین کارمزد پرداخت شده غیر قابل مرجوع است.


     مبلغی که مشتری جهت تحویل کالا در محل پرداخت میکند به این صورت است:
 مجموع ارزش کالا(های) خریداری شده + هزینه تیپاکس(حمل و نقل + بیمه + بسته بندی) جهت اطلاع از هزینه تقریبی تیپاکس میتوانید وارد سایت تیپاکس شوید.
لازم به ذکر است که کارمزد سفارش، حین ثبت سفارش و به صورت آنلاین پرداخت می شود و از مبلغ پرداختی شما در محل کسر نمیشود.

     
مشتری حین تحویل کالا، اجازه باز کردن بسته بندی و بررسی کالا به صورت کامل را دارد. از این رو هر گونه ضربه و آسیب فیزیکی باید قبل از تحویل کالا به اطلاع ایزی هاردور برسد. در غیر این صورت عواقب بر عهده مشتری خواهد بود.

     در صورت سالم بودن مرسوله و خودداری کردن مشتری از تحویل گرفتن آن، عواقب و هزینه ها بر عهده مشتری خواهد بود.
همچنین سفارشات به آدرس ثبت شده مشتری ارسال میگردد، لذا هر گونه ابهام و اشتباه در درج آدرس، بر عهده مشتری می باشد.

     سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند نیز مانند سفارش های عادی، دارای 7 روز مهلت تست می باشند(به جز موارد مذکور در قوانین و شرایط فروشگاه)
توجه داشته باشید که مهلت تست شامل ضربه و ایراد فیزیکی(خط و خش، شکستگی، اثر سوختگی، آب خوردگی و ….) یا اثرات آن نمی باشد. لذا قبل از تحویل مرسوله از پلمپ بودن آن و سلامت فیزیکی آن مطمئن شوید.

  • نحوه ی خرید از سایت ایزی هاردور:

اولین گام برای خرید از ایزی هاردور، ثبت نام و ورود به اکانت در سایت ایزی هاردور است. برای این کار بر روی گزینه‌ی “ورود/ثبت نام” که در بالای صفحه قرار دارد،  کلیک کنید سپس در کادر باز شده روی “ایجاد حساب کاربری ” کلیک کنید تا وارد محیط ثبت نام شوید.
اطلاعات خواسته شده را به طور دقیق وارد کنید. سپس کد امنیتی پیامک شده به موبایلتان را در سایت درج کنید تا فرایند ثبت نام کامل شود.
پس از ثبت نام در وب‌سایت، هر زمان که بخواهید، می‌توانید با ورود به حساب کاربری خود، نسبت به خرید کالا های مورد نظرتان اقدام فرمایید.
برای ورود به حساب کاربری، روی گزینه‌ی “ورود/ثبت نام” در بالای صفحه کلیک کرده و در کادر باز شده، شماره موبایل و رمز عبور خود را وارد کنید. سپس کد امنیتی کپچا را وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید تا وارد سایت شوید.

  • افزودن کالا به سبد خرید:

پس از انتخاب کالای مورد نظر خود در وب‌سایت، بر روی دکمه “افزودن به سبد خرید” کلیک کنید و پس از اضافه کردن کالا به سبد خرید، کادر سبد خرید باز می‌شود که در آن دو گزینه “مشاهده سبد خرید” و “تسویه حساب” دیده می‌شود. چنانچه قصد خرید بیش از یک محصول را دارید، می توانید با کلیک کردن روی گزینه “بستن” به خرید و انتخاب محصولات بیشتر بپردازید.
در صورت تمایل به نهایی کردن خرید، روی گزینه “تسویه حساب” کلیک کنید.
در ادامه، تمامی محصولات اضافه شده به سبد خرید و مجموع قیمت آنها قابل مشاهده است. در صورتی که کد تخفیف دارید، می‌توانید آن را در این قسمت وارد کنید.

  • انتخاب روش ارسال:

در این مرحله شما میتوانید روش ارسال مورد نظر خود را انتخاب کرده تا مطابق میل شما، کالا ارسال شود

  • پرداخت نهایی:

با انتخاب این گزینه به صفحه ی پرداخت بانکی منتقل خواهید شد. پس از پرداخت و کلیک روی دکمه ی “تکمیل فرایند خرید” بلافاصله پیامک وضعیت سفارش و کد سفارش برای شما ارسال خواهد شد! بدیهی است بعد از پرداخت مبلغ می توانید با ورود به حساب کاربری خود و کلیک روی صفحه ی سفارشات، فاکتور سفارش خود را ببینید!
پس از اینکه پرداخت موفقیت آمیز بود، وضعیت سفارش شما در وضعیت ” درحال انجام” قرار می‌گیرد. کالای مورد نظر شما طبق سفارش برای شما ارسال می‌گردد. در این مرحله وضعیت سفارش شما به حالت ” تکمیل شده” تغییر می‌یابد و کد پیگیری به شما پیامک می‌شود. شما به زودی کالای خود را دریافت خواهید کرد.

  • شیوه ارسال کالا:

ایزی هاردور تمام تلاش خود را میکند تا در سریعترین زمان ممکن سفارش شما را تحویل دهد تا مشتری خریدی شگفت انگیز و به دور از تاخیر داشته باشد.
سفارش های شما از طریق شرکت حمل و نقل تیپاکس، کالا رسانان چاپار، اتوبوس رانی و باربری یا پست جمهوری اسلامی ایران ارسال می شود.
امکان تحویل حضوری با هماهنگی قبلی وجود دارد
روش های ارسال کالا عبارت اند از: پست پیشتاز، پست سفارشی، تیپاکس، کالارسانان چاپار و باربری (در هنگام ثبت سفارش از شما خواسته می شود تا نحوه ارسال کالا را مشخص کنید)
دقت فرمائید امکان ارسال رایگان از طریق تیپاکس،چاپار یا باربری وجود ندارد و در این روش های ارسال، هزینه حمل و نقل به صورت پس کرایه از خریدار محترم اخذ می گردد.
کالا های قرار گرفته در سایت تماما موجود می باشند و ارسال فوری می باشند(دقت کنید پیش فروش نیستند).
زمان تقریبی تحویل کالا بسته به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین 24 الی 72 ساعت متغیر می باشد!
ارسال کالا ها از طریق پست پیشتاز، روز های شنبه الی چهارشنبه انجام میشود. ارسال کالا ها از طریق تیپاکس، روز های شنبه الی پنجشنبه ارسال میشود.
لازم به ذکر است فروشگاه در روز های تعطیل هیچ گونه فعالیتی نداشته و سفارش هایی که در تعطیلات رسمی مانند عید نوروز ثبت می شوند، با تاخیر ارسال خواهند شد!

در صورتی که سوال خود را در لیست زیر پیدا نکردید، با واحد پشتیبانی تماس بگیرید.

سوالات متداول