• **استفاده از سایت به منزله پذیرش صد درصدی قوانین است**

کلیه افرادی که به نحوی از سایت استفاده می‌کنند، در اینجا با عنوان “مشتری” در نظر گرفته میشوند!

شرایط و قوانین فروشگاه ″ایزی هاردور″ شامل (و نه محدود به) موارد زیر می‌ باشند. با توجه به این ‌که ‌سایت ایزی هاردور، سایتی جدید و در حال توسعه است، این قوانین ممکن است تغییر کنند و فروشگاه حق اعمال تغییرات روی قوانین را برای خود محفوظ میدارد. تداوم استفاده شما از این سایت به معنای پذیرش تمامی مفاد و مندرجات آخرین نسخه قوانین وبسایت ایزی هاردور می باشد.

سفارش دهنده کالا باید آدرس دقیق محل دریافت مرسوله را هنگام ثبت سفارش وارد کند. عواقب و هزینه های ناشی از آدرس اشتباه به عهده شخص خریدار می باشد!

 در صورت بروز حوادث غیر مترقبه مانند جنگ، سیل، زلزله،پاندمی، آتش سوزی و … و وقوع هر حادثه ای که موجبات تاخیر، عدم تحویل یا ایجاد خسارت به مرسوله را فراهم آورد، مسئولیتی بر عهده ایزی هاردور نخواهد بود!

ممکن است در زمان ثبت سفارش، چند نفر به صورت همزمان یک کالا را خریداری کنند که موجودی آن کالا برای همه خریداران کافی نباشد. در این حالت اولویت با اولین شخص پرداخت کننده خواهد بود. لازم به ذکر است که وجه پرداختی افراد دیگر، ظرف حداکثر 72 ساعت کاری، به حسابی که از آن پرداخت را انجام داده اند واریز خواهد شد و مجموعه ی ایزی هاردور “”هیچ گونه مسئولیتی”” در تامین کالای فوق ندارد.

عودت وجه به خریدار تنها با ارائه عکس کارت ملی و کارت بانکی مربوط به سفارش دهنده یا پرداخت کننده امکان پذیر می باشد.

سفارشات مشتریان(به جز محصولاتی که در توضیحات آن، لفظ “پیش فروش” یا تحویل چند روزه ذکر شده باشد) در اسرع وقت ارسال می شوند و ایزی هاردور متعهد میشود که در اسرع وقت، سفارش مشتری را ارسال کرده و کد رهگیری را در سامانه ثبت کند. برای کالا هایی که پیش فروش هستند، زمان تقریبی تحویل را با پشتیبانی وبسایت هماهنگ کنید. لازم به ذکر است با توجه به شرایط، ممکن است کالا هایی که پیش فروش میشوند امکان تاخیر چند روزه در ارسال را دارند!

لازم به ذکر است کالا های سنگین و حجیم از طریق کالا رسانان چاپار ،باربری، اتوبوس یا تیپاکس به صورت پس کرایه ارسال میشود و ** هزینه ارسال این گونه کالا ها بر عهده شخص مشتری می باشد** !!!

مرسولات ارسالی با نهایت دقت و به بهترین نحو ممکن بسته بندی میشود. لذا فروشگاه ایزی هاردور هیچ گونه مسئولیتی در قبال هر گونه ضربه ی فیزیکی، شکستگی، سوختگی و …. نخواهد داشت. خریدار موظف است در صورت وجود اثر ضربه بر روی بسته بندی یا جعبه کالا، از دریافت آن از عامل حمل و نقل خودداری کند و آن را با ایزی هاردور در میان بگذارد تا صورت جلسه شود.

چنانچه بسته ارسالی هنگام تحویل به مشتری دارای اشکالات ظاهری نظیر ضربه خوردگی،مخدوش بودن بسته بندی، رطوبت، تو رفتگی و… باشد، مشتری می تواند بسته را تحویل نگرفته و با پشتیبانی ایزی هاردور موضوع را در میان بگذارد. تحویل گرفتن بسته تحت هر شرایطی از پست یا پیک و … به منزله قبول کالا و تایید صد درصدی سلامت فیزیکی کالا و وجود پلمپ ایزی هاردور(وجود صد درصدی) و پلمپ شرکت سازنده(درصورت وجود) می باشد و در صورت وجود اثر ضربه، آتش، آب یا هر عامل مخربی بر روی بسته بندی، کارتون یا خود کالا، مهلت تست کالا را از بین می برد.
توجه داشته باشید که عدم وجود پلمپ ایزی هاردور یا عدم وجود اثر آن، به منزله عدم تعلق آن محصول به ایزی هاردور می باشد و ایزی هاردور هیچ گونه تعهدی در قبال تعویض، مرجوع کردن یا ارائه خدمات برای آن نمیدهد.

لازم به ذکر است تمامی کالا های ارائه شده در فروشگاه ایزی هاردور، اصلی می باشند(مگر کالایی که در توضیحات آن لفظ “طرح اصلی” یا “غیر اصل” یا “این کالا توسط سازنده اصلی تولید نشده است” باشد). از این رو تمامی کالا ها به جز دسته ی مذکور، دارای ضمانت اصالت می باشند.

تصویر محصولات جهت کمک به خرید مشتری است و از آنجا که ممکن است در بعضی از جزییات با کالای اصلی تفاوت هایی داشته باشد به استناد آنها نمی توان اعلام مغایرت کرد. ملاک وجود مغایرت در مشخصات کالا، مشخصات فنی درج شده در سایت است و مشتری فقط میتواند قبل از خرید، از وضعیت دقیق کالا مطلع شود.

فروشگاه ایزی هاردور در راستای خدمت رسانی بهتر به مشتریان، تا هفت روز مهلت تست و تعویض کالا را به تمامی مشتریان(به جز موارد مذکور در بند پایین) ارائه می‌دهد. با این حال تنها در صورت وجود هرگونه نقص فنی در عملکرد کالا، استفاده از حق مهلت تست میسر است و در صورت وجود آسیب فیزیکی و یا ظاهری، فروشگاه ایزی هاردور هیچ مسئولیتی در قبال تعویض کالا ندارد. **دریافت کالا از حمل و نقل به منزله تایید سلامت فیزیکی بسته بندی، کارتون و خود کالا می باشد**

پردازنده های tray، کارت های گرافیکی(به علت پروسه ماینینگ) و کالاهایی که دارای گارانتی می باشند، فاقد قابلیت استفاده از مهلت تست 7 روزه می باشند. مگر محصولی که مشخصا عبارت(دارای مهلت تست) داخل توضیحات آن درج شده باشد. همچنین قبل از نهایی کردن خرید می توانید با واحد پشتیبانی تماس گرفته و از مهلت تست کالای مورد نظر مطمئن شوید. لازم به ذکر است مانیتور های گیمینگ تا 4 پیکسل، بدون مشکل اعلام می شوند و در صورت وجود 5 عدد پیکسل سوخته یا بیشتر، شامل تعویض می باشد.

در صورتی که شما یک محصول را به سبد خرید اضافه می‌کنید، این موضوع به هیچ عنوان به معنای رزرو کالا برای شما نیست و تنها در صورت ثبت نهایی و پرداخت کامل مبلغ سفارش، فروشگاه ایزی هاردور می‌تواند کالا را برای مشتری رزرو کند که البته این موضوع نیز در صورتی امکان پذیر است که آن کالا در موجودی انبار فروشگاه ایزی هاردور قرار داشته باشد، در غیر این صورت مبلغ دریافتی حداکثر 72 ساعت کاری پس از ثبت سفارش عودت داده می‌شود.

تحویل سفارش در اماکن عمومی نظیر هتل، رستوران، باشگاه و … امکان‌پذیر نیست و مشتری حق اعتراض برای این مورد را ندارد.

ایزی هاردور یک فروشگاه آنلاین است و سفارش یک نوع محصول به تعداد بالا و غیرمتعارف، در تضاد کامل با هدف خدمت رسانی به خریداران و گیمر ها است و در صورت ثبت چنین سفارشی، ایزی هاردور این حق را دارد تا سفارش مشتری را بررسی و در صورت وجود هر گونه مغایرت با حق فروش به یک مصرف کننده، سفارش را کنسل کرده و ظرف زمان حداکثر 72 ساعت کاری، مبلغ کامل سفارش را به مشتری عودت دهد.

مشتریان عزیز توجه داشته باشید تمامی تراکنش ها در وبسایت و درگاه پرداخت متصل به آن انجام خواهد گرفت و ایزی هاردور، مسئولیت هیچ تراکنشی خارج از وبسایت https://EZHardware.ir را بر عهده نخواهد داشت. پرداخت با ارز دیجیتال یا پول فیزیکی مورد قبول نیست و تنها خرید هایی که مشتریان از طریق وبسایت ثبت میکنند، مورد تایید می باشد. مراقب کلاهبردارانی که با اسم ایزی هاردور در هر فضایی فعالیت میکنند باشید. وبسایت ایزی هاردور تحت هیچ شرایطی در برابر کلاهبرداری های فضای مجازی که با اسم ما فعالیت میکنند مسئول نیست!

با توجه به مکانیزه بودن و فعال بودن سیستم مدیریت انبار، امکان هیچ گونه تغییر و ویرایشی در فاکتور(بعد از ثبت سفارش) وجود ندارد. لطفا در انتخاب کالا و درج اطلاعات، نهایت دقت را داشته باشید.

  • قوانین بازگرداندن کالا

تمامی کالا های ارائه شده در  وبسایت ایزی هاردور، پلمپ بوده و در صورت تمایل به مرجوع کردن آن کالا، با توجه به افت قیمت کالای اوپن باکس و با توجه به نوع محصول، 20 الی 30 درصد از ارزش پرداخت شده برای کالا کسر می شود.البته توجه داشته باشید که این قابلیت همواره میسر نیست و ممکن است درخواست مرجوع کردن کالای سالم شما، رد شود.
شایان ذکر است امکان مرجوع کردن کالا تنها تا 7 روز بعد از دریافت کالا توسط مشتری ممکن است و در صورتی که از 7 روز بگذرد، این امکان از بین می رود.
تمامی کالا های ارائه شده در ایزی هاردور، همراه با پلمپ رسمی محصول و به اضافه پلمپ اختصاصی ایزی هاردور(پلمپ VOID که حتی در صورت جدا کردن آن، اثر آن به جا می ماند) ارائه میگردند. لذا محصولی که مشتری مرجوع میکند(چه سالم باشد و چه معیوب) باید دارای اثر پلمپ ایزی هاردور باشد(اثر پلمپ حتی بعد از باز کردن نیز به جا می ماند)
کالای مرجوع شده توسط کارشناسان ایزی هاردور مورد بررسی قرار میگیرد و این فرایند ممکن است 1 الی 3 روز کاری زمان ببرد.
در صورت معیوب و شامل تعویض بودن کالای مرجوع شده توسط مشتری، هزینه ارسال کالا بر عهده ایزی هاردور می باشد.
همچنین امکان تعویض کالای مرجوع شده توسط مشتری با کالایی دیگر در سایت وجود دارد اما با توجه به اینکه مشتری کالا را از حالت پلمپ خارج نموده است، 20 الی 30 درصد(با توجه به نوع کالا) از قیمت کالای مرجوعی کم می شود و مابه تفاوت کالا تسویه خواهد شد.(این قابلیت همواره میسر نیست و ممکن است درخواست تعویض رد شود)

  • قوانین استفاده از مهلت تست:

    ایراد های ظاهری ، اثر ضربه فیزیکی و شکستگی و خط و خش و موارد فنی که در اثر استفاده و یا نصب غیرصحیح کاربر ایجاد شده است، شامل مهلت تست نمی شوند.

اجناسی که دارای نقص فنی می باشند باید حداکثر تا 7 روز بعد از دریافت کالا وضعیتشان به پشتیبانی وبسایت اطلاع داده شود تا شامل خدمات مهلت تست شوند.
در صورت احراز وجود عیب در کالا و تایید عیب ذاتی(عیب کالا نباید توسط مصرف کننده یا در اثر فرایند های حمل و نقل به وجود آمده باشد) توسط کارشناسان ایزی هاردور، در صورت وجود نمونه مشابه در فروشگاه، تعویض خواهد شد.(اولویت با تعویض است نه با استرداد و لغو سفارش) در صورت عدم وجود نمونه مشابه،ایزی هاردور مقدار وجهی که مشتری جهت خرید کالا پرداخت کرده است را به همان کارتی که از آن پرداخت انجام شده است انتقال خواهد داد. 
در صورتی که کالا ضربه فیزیکی دیده باشد یا در اثر استفاده نادرست و غیرصحیح(استخراج ارز دیجیتال با محصول،مهلت تست کالا را از بین می برد) خراب شده باشد، شامل مهلت تست یا گارانتی نمی شود.
لازم به ذکر است اگر کالا در فرایند حمل و نقل به سمت مشتری یا حین برگشت کالا به سمت فروشگاه دچار ضربه فیزیکی یا فروفتگی یا … شود، شامل مهلت تست نمی شود.
سی پی یو(پردازنده) ها شامل مهلت تست نمی شوند. همچنین کارت های گرافیکی به علت پروسه ماینینگ(استخراج رمز ارز) شامل مهلت تست نمی شوند.
مانیتور های ارائه شده، در صورت وجود پیکسل سوخته تا سقف 4 عدد، بی عیب تلقی میشوند. در صورت وجود 5 عدد پیکسل یا بیشتر، شامل تعویض و یا مرجوعی(در صورت عدم وجود نمونه مشابه در فروشگاه) می شوند.
کالا هایی که دارای گارانتی هستند، شامل مهلت تست نمی شوند و عملیات تعویض یا تعمیر باید با شرکت گارانتی کننده در میان گذاشته شود.
شایان ذکر است که استفاده از خدمات مهلت تست یا گارانتی ایزی هاردور صرفا با ارائه فاکتور فروش(با مهر فروشگاه) میسر می باشد. ایزی هاردور همراه کالای شما فاکتور مهر شده ارسال میکند و به استناد آن به شما خدمات پس از فروش(درصورت وجود برای آن کالا) خواهد داد. در صورت عدم دریافت فاکتور مهر شده همراه با کالای خریداری شده، امکان صدور آن حداکثر تا 24 ساعت پس از سفارش وجود دارد و بعد از 24 ساعت امکان صدور فاکتور ممهور از بین میرود.

 

     سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند، از طریق تیپاکس ارسال خواهند شد و امکان ارسال از طریق هیچ سرویس حمل و نقل دیگری میسر نمیباشد، لذا قبل از ثبت سفارش، از وجود شعبه و نمایندگی تیپاکس در شهر خود مطمئن شوید. جهت اطمینان از وجود تیپاکس در شهر شما، میتوانید اینجا کلیک کنید. در صورت عدم وجود تیپاکس در شهر مقصد، عواقب بر عهده مشتری خواهد بود.

     جهت ثبت سفارش به صورت پرداخت در محل، لازم است که شماره همراه گیرنده و کارت بانکی که از آن پرداخت انجام میشود به نام شخص گیرنده باشند. در صورت عدم تطابق مالکیت کارت بانکی،شماره تلفن گیرنده یا آدرس، عواقب بر عهده مشتری خواهد بود.

     سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند، نیازمند پرداخت 1.5 درصد از مجموع ارزش کالا(های) خریداری شده(یعنی اگر محصول خریداری شده یک میلیون تومان باشد، پانزده هزار تومان پرداخت خواهید کرد) به عنوان کارمزد می باشند. لازم به ذکر است این مبلغ به 2 دلیل دریافت خواهد شد:
1- اطمینان مجموعه ایزی هاردور از فیک نبودن سفارش شما: بعضی همکاران و رقیب های ایزی هاردور جهت صدمه زدن به فروشگاه، سفارش های فیک ثبت می کردند که به برگشت مرسوله و زیان مالی منتهی میشد.
2- با توجه به طولانی شدن روند تسویه ما با شرکت تیپاکس و نوسانات ارز، مبلغ 1.5 درصد از سفارش شما به عنوان جبران سرمایه ایزی هاردور خواهد بود.
لطفا توجه داشته باشید کارمزد پرداختی، با هزینه پرداخت شده در محل ربطی ندارد و همچنین کارمزد پرداخت شده غیر قابل مرجوع است.


     مبلغی که مشتری جهت تحویل کالا در محل پرداخت میکند به این صورت است:
 مجموع ارزش کالا(های) خریداری شده + هزینه تیپاکس(حمل و نقل + بیمه + بسته بندی) جهت اطلاع از هزینه تقریبی تیپاکس میتوانید وارد سایت تیپاکس شوید.
لازم به ذکر است که کارمزد سفارش، حین ثبت سفارش و به صورت آنلاین پرداخت می شود و از مبلغ پرداختی شما در محل کسر نمیشود.

     
مشتری حین تحویل کالا، اجازه باز کردن بسته بندی و بررسی کالا به صورت کامل را دارد. از این رو هر گونه ضربه و آسیب فیزیکی باید قبل از تحویل کالا به اطلاع ایزی هاردور برسد. در غیر این صورت عواقب بر عهده مشتری خواهد بود.

     در صورت سالم بودن مرسوله و خودداری کردن مشتری از تحویل گرفتن آن، عواقب و هزینه ها بر عهده مشتری خواهد بود.
همچنین سفارشات به آدرس ثبت شده مشتری ارسال میگردد، لذا هر گونه ابهام و اشتباه در درج آدرس، بر عهده مشتری می باشد.

     سفارشاتی که به صورت پرداخت در محل ثبت می شوند نیز مانند سفارش های عادی، دارای 7 روز مهلت تست می باشند(به جز موارد مذکور در قوانین و شرایط فروشگاه)
توجه داشته باشید که مهلت تست شامل ضربه و ایراد فیزیکی(خط و خش، شکستگی، اثر سوختگی، آب خوردگی و ….) یا اثرات آن نمی باشد. لذا قبل از تحویل مرسوله از پلمپ بودن آن و سلامت فیزیکی آن مطمئن شوید.

آخرین ویرایش قوانین و شرایط وبسایت:

پنج شنبه - ۲۸ مهر ۱۴۰۱
 
8:17:05AM توسط مدیریت