سوالات متداول

آیا میتوانم بدون ثبت نام یا داشتن حساب کاربری سفارشمو ثبت کنم؟

بله شما میتوانید بدون ثبت نام یا داشتن حساب کاربری، سفارش خود را در ایزی هاردور ثبت کنید. اما جهت پیگیری آسانتر و حفظ اطلاعات خرید، ایزی هاردور پیشنهاد میکند که ثبت نام کنید.

چگونه ثبت نام کنم؟

اگر با موبایل وارد سایت شده اید: در نوار پایین صفحه، روی علامت آدمک که سمت چپ پایین قرار دارد کلیک کنید. سپس شماره خود را بصورت کامل و صحیح وارد کرده و دکمه ادامه را انتخاب کنید. در این مرحله یک کد برای شما پیامک میشود. کد را در کادر وارد کنید. تبریک! شما ثبت نام کردید. (تحت هیچ شرایطی کدی که برای شما پیامک میشود را در اختیار شخص دیگری قرار ندهید.)
اگر با کامپیوتر یا لپ تاپ وارد سایت شده اید: در بالای صفحه سمت چپ، روی گزینه حساب کاربری کلید کنید. شماره موبایل خود را وارد کرده و گزینه ادامه را بزنید. کدی که برایتان پیامک شده است را در کادر وارد کنید. ثبت نام شما تکمیل شد. در این مرحله در صورت تمایل میتوانید اطلاعات کاربری خود را تکمیل نمایید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز میتوانم ثبت سفارش کنم؟

بله. شما میتوانید 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز سفارش خود را ثبت کنید. ایزی هاردور در اسرع وقت بسته شما را آماده و در اولین فرصت کاری ارسال میکند.

پس از ثبت سفارش، چقدر طول میکشد محصول به دست من برسد؟

کلیه سفارشات در اسرع وقت بسته بندی و ارسال میشوند. زمان تحویل کالا بستگی به فاصله شما و حجم محصول خریداری شده دارد. در صورت نیاز به تحویل سریعتر، میتوانید تیپاکس را انتخاب کنید. ارسال از طریق پست پیشتاز نیز طی 24 الی 72 ساعت کاری به دست شما میرسد.

آیا میتوانم کالای خریداری شده را مرجوع کنم؟

بله. شما تا 7 روز پس از تحویل گرفتن کالا میتوانید درخواست بازگشت کالا را کنید. در این مرحله درخواست شما بررسی میشود. لازم به ذکر است در صورت باز شدن و خارج شدن از شرایط اولیه، امکان بازگشت کالا وجود ندارد.

محصولاتی که سفارش دادم، چطور به دست من میرسند؟

سفارشاتی که از ایزی هاردور ثبت میشوند، از طریق شرکت های توزیع کننده مانند پست ، تیپاکس، چاپار، باربری و .. ارسال میشوند. شما میتوانید در هنگام ثبت سفارش، شیوه ارسال را انتخاب کنید.

اگر جعبه محصول یا مرسوله ضربه دیده باشد چه کار کنیم؟

حتما قبل از تحویل گرفتن بسته، در مقابل مامور پست جعبه را باز کنید تا از سلامت محصولات مطمئن شوید. در صورت آسیب دیدن محصولات، از تحویل گرفتن آن خودداری کرده و فرم صورت جلسه آسیب محصولات را از مامور پست درخواست و تکمیل نمایید. در صورت تحویل گرفتن جعبه آسیب دیده فروشگاه ایزی هاردور هیچ مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

آیا پس از نهایی کردن سفارش، میتوانم آن را تغییر بدهم؟

خیر، پس از ثبت نهایی سفارش امکان هیچ گونه تغییر و تصرف در سفارش وجود نخواهد داشت و فقط در صورت ” رعایت قوانین مرجوعی کالا ” مبلغ سفارش برگشت داده می‌شود.

پس از لغو سفارش، چند روز طول میکشد تا مبلغ عودت داده شود؟

برای عودت وجه ابتدا باید با تیم پشتیبانی تماس بگیرید و درخواست خود را اعلام نمایید، راهنمایی‌های لازم از طرف تیم پشتیبانی به شما داده خواهد‌ شد. در صورت لغو سفارش طی 1 تا 3 روز کاری پول به حساب شما واریز خواهد شد در صورت برگرداندن کالا، فقط در صورت “رعایت قوانین مرجوعی کالا” طی 2 تا 5 روز پس از دریافت کالا توسط انبار، مبلغ سفارش به حساب شما برگردانده خواهد ‌شد.

اگر بسته‌ام گم یا مفقود شود چه کار کنم؟

نگران نباشید! از سال 1398 که فعالیت ایزی هاردور شروع شده، این اتفاق هرگز رخ نداده اما فکر آنجا را هم کرده‌ایم. تمامی سفارش ها به صورت کامل بیمه می شوند. در صورت مفقود شدن سفارش در مسیر، مجددا سفارش شما ارسال می گردد. در صورت عدم موجودی محصولات سفارش شما، مبلغ آن به صورت کامل عودت می گردد.

سوال خود را در لیست بالا پیدا نکردید؟ ما در خدمت شما هستیم!

در صورتی که سوال خود را در لیست بالا پیدا نکردید، تیم ما آماده پاسخگویی به هر گونه سوالات شما هستند. از طریق پشتیبانی با ما در ارتباط باشید.

درحال بارگذاری ...