چرا ایزی هاردور؟

در حال حاضر سایت‌های فروش اینترنتی زیادی در حوزه‌ی گیمینگ وجود دارند ولی چرا باید ایزی هاردور را انتخاب کنیم؟

اصالت کالا ها

همانطور که میدانید اصالت محصولات گیمینگ از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که معمولا تشخیص اصالت یک کالا برای بسیاری از افراد سخت و یا غیرممکن است. بنابراین حتما از یک محل معتبر و مطمئن خریداری کنید. فروشگاه اینترنتی ایزی هاردور تمام محصولات خود را بصورت مستقیم و از خود کارخانه تولید کننده تهیه میکند. تمامی کالاها پیش از عرضه توسط تیم تامین از نظر اصالت بررسی شده و این امکان را به شما می‌دهد که با خیالت راحت کالایی با اصالت را خریداری کنید. برای اینکه از خرید خود اطمینان کامل داشته باشید، خوب است بدانید که ما محصولاتمان را با تضمین اصالت به فروش می‌رسانیم.

قیمت مناسب

ایزی هاردور از سال 2019 واردات محصولات گیمینگ را شروع کرده و تا به امروز مفتخر است که یکی از بزرگترین وارد کننده های تجهیزات گیمینگ است. از این رو قیمت تمام شده محصولات برای ایزی هاردور پایین‌تر بوده و این محصول با قیمتی بسیار منصفانه‌تر به دست شما خواهد رسید پس از اینکه محصولات را با ارزان ترین قیمت خریداری می‌کنید اطمینان کامل داشته باشید.

پشتیبانی قوی

برای اطمینان خاطر مشتریان و خریداران عزیز، بخش پشتیبانی فنی ایزی هاردور پاسخگوی سوالات فنی شما در رابطه با کالای خریداری شده و همچنین پشتیبان شما در صورت بروز هرگونه مسئله‌ای در رابطه با محصولات خریداری شده است. بخش پشتیبانی تلفنی و تلگرام، از شنبه تا پنج‌شنبه از ساعت 9 صبح تا 21 شب پذیرای صدای گرم شماست و از صفحه تماس با ما قابل دسترسی است.

تنوع بالای محصولات

ایزی هاردور به علت واردات مستقیم، بازه‌ی متنوع و گسترده‌ای از تجهیزات گیمینگ را برای شما فراهم کرده است. از این رو شما میتوانید با توجه به نیاز و بودجه خود، انتخاب های متنوع و زیادی را بررسی کنید و در نهایت بهترین انتخاب را داشته باشید.

ارسال فوری

شاید تا کنون از فروشگاه هایی خرید کرده باشید که محصول را هفته ها و شاید بیش از یک ماه بعد به دست شما برسانند. اما خوشبختانه ایزی هاردور با راه اندازی سیستم ارسال فوری، در سریع ترین زمان محصول خریداری شده شما را به دستتان می‌رساند و شما را منتظر نمی‌گذارد و شما می‌توانید در کوتاه ترین زمان محصولات خود را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید. توجه فرمائید موجودی سایت به روز بوده و در اسرع وقت سفارشات ارسال میشوند.

بررسی دقیق و بی طرفانه

ما در ایزی هاردور تمامی محصولات را به صورت بی طرفانه‌ای بررسی می‌کنیم. در واقع تمامی مزایا و معایب یک محصول را با شما در میان می‌گذاریم تا بتوانید با خیال راحت و به دور از هیاهوهای تبلیغاتی و به شناختی کامل، محصول مورد نظر خود را خریداری کرده و از حسن انتخاب خود نهایت لذت را ببرید.

نماد اعتماد و رضایت های زیاد مشتریان

فروشگاه اینترنتی ایزی هاردور دارای نشان اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است. از این رو این امکان را به شما می‌دهد به اطمینان کامل نسبت به خرید و پرداخت وجه اقدام نموده و بدون هیچ نگرانی محصولات مورد نظر خود را خریداری نموده و بدون تردید تا زمان تحویل منتظر بمانید. همچنین ایزی هاردور دارای کانال تلگرامی با سابقه بسیار بالا است که رضایت 100% مشتریان را نشان می دهد. کانال تلگرام ما در قسمت پایین وبسایت قابل دسترسی است.

مشاوره تخصصی و حرفه‌ای

مهم ترین مسئله در هنگام خرید تجهیزات گیمینگ، داشتن یک مشاور با تجربه و آگاه در حوزه گیمینگ می‌باشد که خوشبختانه کارشناسان ایزی هاردور، قبل از خرید محصول شما را کامل راهنمایی کرده و به شما قدرت انتخاب درست را در رسیدن به بهترین محصول می‌دهند.

درحال بارگذاری ...