قوانین و مقررات

قوانین عمومی

ایزی هاردور یک فروشگاه اینترنتی می‌باشد که کاربران از طریق سایت، به آدرس EZHardware.ir کالای مورد نظر خود را خریداری می‌کنند. این فروشگاه با تنظیم یک سری قوانین به منظور شفاف سازی برای حفظ حقوق خریدار و فروشنده مستلزم به رعایت آن از هردو طرف معامله می‌باشد؛ بدین منظور لطفا با دقت موارد زیر را جهت پیشگیری از هرگونه مشکل ملاحظه بفرمایید.
لازم به ذکر است که قوانین و مقررات اعلام شده تماماَ منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قوانین تجارت الکترونیک و حمایت از حقوق مصرف کننده وضع شده است و در صورت به روز شدن، جایگزین می‌شود.
استفاده از مطالب وبسایت، ثبت سفارش و خرید هر کالایی، به معنای موافقت کامل و تام با تمام قوانین ایزی هاردور است.

قوانین ثبت سفارش

انتخاب محصول:

در فروشگاه ایزی هاردور، تمام مشخصات و اطلاعات محصولات به بهترین شکل در سایت درج شده است تا کاربران بیشترین میزان رضایت و اختیار انتخاب بهتری داشته باشند اما باید توجه داشته باشید که در هنگام انتخاب کالا باید به تمام اطلاعات و مشخصات درج شده محصول دقت کنید و سپس اقدام به تکمیل کردن فرایند ثبت سفارش نمایید به این دلیل که مسئولیت انتخاب کالا کاملا به عهده کاربرد بوده و ایزی هاردور هیچ مسئولیتی در قبال انتخاب کاربر نخواهد داشت.

شرایط ارسال:

ارسال در روز کاری به معنی روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی می‌باشد یعنی تمام سفارشات ثبت شده، اولین روز پس از تعطیلات ارسال می‌شوند.
در فروشگاه اینترنتی ایزی هاردور امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته و 24 ساعت روز وجود دارد و از ساعت 9 صبح الی 9 شب (روز های کاری)، پاسخگویی، ارسال سفارش و پیگیری سفارشات از طریق راه‌های ارتباطی تماس تلفنی، واتساپ و ایمیل انجام می‌شود.

باید توجه داشته باشید که مسئولیت ثبت آدرس گیرنده بر عهده مشتری می باشد سفارش ها به آدرس ثبت شده توسط شما در هنگام ثبت سفارش ارسال خواهد شد، از این رو باید در ثبت آدرس و کدپستی در فرآیند ثبت سفارش دقت کافی داشته باشید. در صورت بروز اشتباه از سوی مشتری در ثبت آدرس گیرنده، مسئولیت مفقودی و یا هزینه ارسال مجدد به آدرس صحیح بر عهده مشتری می باشد و در صورت عدم ارتباط و توانایی مشتری در تحویل سفارش، پس از 3 روز کاری سفارش لغو می‌شود و مبلغ پرداختی به حساب ایشان عودت می‌گردد.

کلیه سفارشات فروشگاه اینترنتی ایزی هاردور به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار گرفته و با نهایت دقت و سرعت، تمام سفارشات ثبت شده را به دست ارسال داده و کالای مورد نظر شما را بدون تاخیر به دست شما می‌رساند.

قوانین دریافت سفارش

بررسی سلامت فیزیکی:

کاربر موظف است در هنگام دریافت سفارش در حضور پیک سطح شهر و مامور پست اقلام سفارش را با فاکتور سفارش چک نماید و از صحیح و سالم بودن کالا مطمئن شود و پس از تایید موارد ذکر شده، سفارش خود را تحویل گیرد. بدیهی است امضاء و تائید شما به مامور پست یا پیک سطح شهر به منزله دریافت سفارش کالاهای سفارش به صورت کامل و سالم تلقی می‌گردد و پس از آن فروشگاه اینترنتی لیلی شو هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت. و حق هرگونه اعتراض و شکایت را از خود نسبت به تعداد اقلام سفارش و سلامت کالا سلب می نماید.
ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش، فرو رفته، ضربه خورده، پاره یا سوخته باشد.

قوانین و محدودیت های فروش اینترنتی

از آنجا که تمام محصولات ارائه شده در ایزی هاردور، تابع ضوابط و قوانین وزارت صمت جمهوری اسلامی ایران هستند، بعد از باز شدن درب محصول و یا روکش نایلونی آن یا مخدوش شدن پلمپ های نصب شده بر روی محصول به هیچ عنوان محصول مرجوع و یا تعویض نمی‌شود.

درحال بارگذاری ...